levélszemét, spam
E-mail marketing, így kerüld ki a spam mappát!
2018-07-25
vevőművelés
Önjáró honlap, okos vevőművelés
2018-09-03

Keresőbarát honlap, milyen könnyű dolgod van!

keresőbarát honlap

Nézd, milyen könnyű dolgod van, ha keresőbarát honlapot szeretnél…

Néhány finomság, amit egy Wordpress rendszer alapból kínál, mégis csak kevesen ismerik. Ha ilyen tartalomkezelőt használsz, akkor tényleg könnyű dolgod van, mert a szükséges eszközök és technikák nem csak rendelkezésedre állnak, de használatuk egyszerű és könnyen érthető.

Első dolgod legyen feltelepíteni a Yoast optimalizáló plugint! Ennek segítségével igazi játszótérré változik a tartalom optimalizálása. Segítségével olyan beállítások érhetők el, amelyek segítenek a keresőrendszer kegyeinek elnyerésében. Ilyenek például:

Jelöld meg a „sarokkő” tartalmakat!

Cornerstone (sarokkő) tartalmaknak azokat nevezzük, amelyke leginkább reflektálnak a honlap témájára és küldetésére. Általában hosszú, szakmailag értékes írások. Az ilyen keresőbarát módon felépített, szakmaiságot építő tartalmakat a gugli imádja, ezért érdemes külön megjelölni számára. Így elérheted, hogy ezek a tartalmak előnyt élvezzenek a honlap egyéb részeivel szemben, ráadásul így kiemelt figyelmet kapnak a keresőrendszer részéről.

Az általunk épített honlapokon a cornerstone tartalmakat egyetlen pipa bekapcsolásával jelezheted, így küldheted csatasorba kiemelt oldalaidat.

Használd ki a breadcrumbs előnyét!

Breadcrumbs – ez a neve a weboldal azon részének, amely megmutatja, hol jársz éppen a honlapon. Sokszor ez a felirat valósítja meg: - Ön most itt jár: kezdőlap/blog/kategória/tartalom címe … Valahol a honlap felső részén helyezik el, ezt hívjuk breadcrumbs-nak. Ismerős? - Ezzel segítesz az olvasóknak tájékozódni a honlapon, és nagyszerű fogódzkozót nyújtasz a keresőrendszer számára is, érdemes használni!

A Wordpress rendszer általában ezt alapból bekapcsolva ajánlja, használd egészséggel!

Kiegyensúlyozott tartalom

Gyakori hiba a posztolások során, hogy bár több kategóriára osztják tartalmaikat, de a rendszeres kommunikáció során egy-egy kategória hatalmasra duzzad a többihez képest. Ezzel a weboldal kiegyensúlyozatlanná válik. Előfordulhat, hogy ez a törekvésekkel ellentétes eredményt szül. A honlapgazda folyamatosan gyártja a tartalmakat, posztol a számára legfontosabbnak ítélt kategórában, a gugli pedig ezzel ellenkezőleg gondolkodik. Minél több tartalom van az adott kategóriában, annál jobban vész el az új poszt a korábbiak között, és nem kap megfelelő figyelmet. Mi lehet a megoldás? A tartalomkategóriák releváns tervezése, az elhízott kategóriák újrafelosztása, a tartalom balanszírozása. Magyarul olyan kategóriákat készíts, amelyekben kiegyensúlyozottan fogsz publikálni.

A wordpress honlapon szabadon gazdálkodhatsz a kategóriákkal, mert a tartalom teljes egészét szabadon, a Te elképzeléseid szerint szervezheted.

Használd a címkéket, tagokat takarékosan!

A címkéket a tartalom megjelölésére használjuk, a legfontosabb témaköröket jelezhetjük vele, amelyekbe az adott tartalom tartozhat. Megjelenésük lehet akár címkefelhőben. Láthatsz ilyen a honlapragasztó blogban is, jobboldalon az oldalsávban. Ha egy ilyen címkére kattintasz, olyan posztok érkeznek, amelyek témábavágók.

A tagok valóban a tartalom valamilyen kategorizálására valók, vagyis az a jó, ha egy címkére több poszt érkezik. Ezért kerülni kell azt a helyzetet, hogy csak kevés vagy egyetlen poszt legyen releváns az adott címkére. Ezt úgy tudod elérni, hogy új tartalmadat először a meglévő tagokkal írod körbe, és csak akkor készítesz új címkét, ha feltétlenül muszáj. Így tartalmaid jól szervezettek maradnak és címkéidet is megfelelően értékeli a gugli, hiszen kellően bőséges tartalmat sorolnak honlapodon. A Wordpress esetében szabadon építheted címkéidet, megfelelően szervezve azokat az egyes tartalmakkal kacsolatban. Használatuk egyszerű és könnyen érthető.
Ezek a jellemzők természetesen nem csak a Wordpress honlapokra igazak. Minden honlap esetében előnyös, ha ezek mentén építed a tartalmaidat. Ha egyszerű módon kezelhető, azonnali kommunikációt lehetővé tevő, felhasználóbarát és keresőbarát honlapra váltanál, akkor a Wordpress kiváló választás!

Ráadásul, ha segítséget kérsz a kivitelezésben és betanításban, akkor épp jó helyen jársz!
Betöltés...

Keresőbarát jellemzők, wordpress - Szerinted érdekes volt a poszt?

Köszönöm!
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet!
Kérem válassz egy opciót!

Állandó alkalmazkodás a piac igényeihez?
Jobban jársz, ha kezedbe veszed az irányítást!

Olvasd el, hogyan vált két partnerünk saját területük tudatos irányítójává azzal, hogy bevezetett kommunikációjukkal felrúgták a megrögzött piaci szokásokat, és ezzel kiemelkedtek versenytársaik közül... - a vevők pedig boldogan választják őket!

EREDMÉNYEK:

30% növekedés 1 év alatt
10milliós forgalom nulláról pár hónap alatt

Ezek bizony ragyogó eredmények! Nem varázslat, hanem logikus lépések következetes megvalósítása, amit Te is simán bevezethetsz! Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni, meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük.

Hová küldhetjük Neked?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.