Webstratégia és 4 legfontosabb eredménye, amelyek egyenként is nagyszerűek
vonzó kommunikáció, üzleti kommunikáció
Vevőket vonzó kommunikáció, 28 nap alatt megérett!
2018-11-09
üzleti kommunikáció
A kommunikáció nem jobbá teszi a terméket, de kelendőbbé…
2018-11-20

A hatásos webstratégia 4 legfontosabb eredménye

webstratégia, online stratégia
Mi történik ha megcsinálod? Mondhatnánk, hogy több ügyfél érkezik. De ez méltatlanul leegyszerűsítő frázis, inkább nézd meg részletesen, mi történik!

A hatásos webstratégia 4 legfontosabb eredménye az alábbiak:

1. Fejlődik az imázs

Egy szép honlap a legkomolyabb cégek közé emel az interneten. Lehetsz akár egyszemélyes vállalkozás vagy tucatnyi alkalmazottat foglalkoztató közepes méretű cég, ugyanolyan színvonalon tolmácsolhatod ajánlataidat az interneten, mint a legnagyobb vállalatok. A honlap grafikusan és szavakba öntve, érveket és referenciákat felvonultatva hatásosan prezentálja vállalkozásodat az interneten. Aki meglátja webboldaladat, egy jól teljesítő, megbízható céget lát… - Hiszen ha már a weboldalra is ilyen figyelmet fordítanak...

2. Megnövekszik az érdeklődés terméked, szolgáltatásod iránt.

Ragyogóan megfogalmazott ajánlatokkal találkozhatnak érdeklődőid a honlapon. Nem kell korlátok között tartani ajánlatodat, tálald izgalmasan, az érdeklődők végig fogják olvasni!

A tévében és a rádióban hallgatott reklámok, push tipusúak. Ez azt jelenti, hogy nem kezdődik el a műsor a reklám végéig. Tehát végig kell hallgatnod a reklámot, amit nyomnak. A pull reklám, az olyan tartalmat jelöl, amit az érdeklődő saját maga választ ki arra, hogy elolvassa, vagy meghallgassa vagy megnézze. Mert érdekli! S a honlap pontosan jó pálya erre. A honlapodon tehát csupa érdeklődő landol, olyan emberek, akiket érdekel, amit mondasz. Ha jó ajánlatokkal várod őket, nyilván növekedni fog az üzleti eredmény.

3. Értékközpontú kommunikációval emelkedsz ki a versenytársak közül

Dunát lehet rekeszteni azokkal az üzenetekkel, hogy vegyél nálunk, mert olcsó, gazdaságos, mégis jobb! Közben Te is tudod, hogy ami jó, az nyilván nem olcsó és főleg nem teszkó gazdaságos... - Miközben a piaci szereplők jó része az árakat tekinti fegyvernek és azokkal harcol a vevőkért, a kiemelkedő kommunikáció középpontjában az értékek állnak.

Ha van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, akkor fókuszálj azokra az értékekre, amelyeket azok megtestesítenek, mert ezen értékekért cserébe kapsz pénzt értük. Emlékezz arra, hogy sohasem a terméket veszik meg az emberek, hanem azt az értéket fizetik meg, mit a termék számukra jelent. Ezért kommunikációd során érdemes az értékekre fókuszálni, és arról regélni, hogy miért jó megvenni a terméket és szolgáltatást.

Ha így közelíted meg a kérdést, azt fogod tapasztalni, hogy elmaradnak azok a vevők, akik a teszkó gazdaságost keresik és megérkeznek az értékeket kereső és az azt megfizető ügyfelek.

4. Tömegek érkeznek a weboldalra

Mert ha eljutsz eddig, akkor azt fogod tapasztalni, hogy weboldalad igenis jól megtolja a vállalkozás szekerét. Azt fogod látni, hogy egy tervezett folyamat kezd működni, ami érzékelhetően irányítja cégedhez a potenciális vevőket, partnereket. Ezért már csak arról kell gondoskodni, hogy megfelelő mennyiségben érkezzenek az ügyféljelöltek a honlapra, ahol a számukra előkészített ajánlatok várják őket

Erre jók a hirdetőkampányok, amelyek bár pénzt kérnek, de cserébe szinte leöntik a weboldalt olyan érdeklődőkkel, akik pont azt keresik, amit kínálsz. Így sokkal könnyebb üzletelni.

Akkor megcsinálod?

Fusd át még egyszer! Ez fog történni, ha megcsinálod:

- Erősödik a cégimázs, már nem csak jó céged van, de első ránézésre látszik.
- Kommunikációd tovább erősíti szakmaiságodat, ez hitel érdemlő céget tolmácsol.
- Növekvő érdeklődés támad, mert remek ajánlatok várják az érdeklődőket.
- Ráadásul tömegekhez juthatsz el napi, heti szinten.

Vajon mit szólsz? Ugye érdemes lenne ezt megvalósítani?

Szóval egy honlap nem egyszerűen vevőket szerez, mert az méltatlan leegyszerűsítése a dolgoknak. De gondold át, vajon mi lehet az eredménye annak, hogy kiemelkedő megjelenésű felületen, ami csak a Tiéd, nagyszerűen kidolgozott kommunikációval és ajánlatokkal várod az érdeklődők tucatjait, vagy éppen százait, akik naponta érkeznek?

Hát ebben segítünk Neked...
Betöltés...

Webstratégia 4 eredménye... - Érdekesnek találtad?

Köszönöm!
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet!
Válassz egy opciót!

Állandó alkalmazkodás a piac igényeihez?
Jobban jársz, ha kezedbe veszed az irányítást!

Olvasd el, hogyan vált két partnerünk saját területének tudatos irányítójává azzal, hogy bevezetett kommunikációjukkal felrúgták a megrögzött piaci szokásokat, és kiemelkedtek versenytársaik közül... - a vevők pedig boldogan választják őket!

EREDMÉNYEK:

30% növekedés 1 év alatt
10milliós forgalom nulláról pár hónap alatt

Ezek bizony ragyogó eredmények! Nem varázslat, hanem logikus lépések következetes megvalósítása, amit Te is simán bevezethetsz! Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni, meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük.

Hová küldhetjük Neked?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

"Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

"Ajánlom minden olyan cégvezetőnek, vállalkozónak, aki ki szeretne lépni a sorból, kiemelkedni a versenytársak közül."
- Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.