Avagy hogyan sikerült 28 nap alatt 42%-kal több érdeklődőt terelni a weboldalra a facebookról? Ha követed ezt a tippet, Neked is sikerül a mutatvány, a több érkező érdeklődő pedig meglendíti a bevételeidet. Olvasd el, hogyan sikerülhet Neked is!
A rendszeres kommunikáció haszna
Ezért érdemes minél gyakrabban kommunikálnod: - a közösségi oldalakon bizonyára van már valamilyen követőbázisod. Ha írsz, posztolsz, akkor eléred őket. Azonban csak kis arányban sikerül, mert hát ilyenek ezek a rendszerek. Ha nagyobb elérést szeretnél, akkor érdemes hirdetned, de akkor is csak egy szeletét éred el azoknak, akiket szeretnél megszólítani. Egy hirdetés vagy kiemelt poszt azonban mehet több napig, ezzel nagyobb célcsoportot sikerül elérned.Ha nem szeretnél hirdetésre költeni, vagy nincs erre nagyobb büdzsé, akkor érdemes naponta posztolnod. Az elérés nem lesz nagy, de mindennap egy kicsi, több mint a semmi. Ugyanakkor ha mindennap posztolsz, akkor nagyobb elérésre számíthatsz, mert hát gondolj bele: - akiket nem érhetsz el hétfőn, azokat elérheted kedden és másokat elérhetsz szerdán, szóvel ezért jó minden nap posztolni.
Ökölszabályként lehet ezt megfogalmazni, amennyire lehetséges, posztolj minél gyakrabban! Ha pedig teheted, emeld ki a posztokat és hirdess!
De hát miről írjak minden nap?
Hát igen, nehézséget okozhat, ha azzal ébredsz minden reggel, hogy tejóég miről is írjak! Ezért jó ötlet előre gondolkodni. Kitalálhatsz pár témakategóriát, ami jellemző lehet cégedre. Például – termékem, szolgáltatásom olyan jellemzője, ami figyelemre méltó és érdekes lehet a vevők, partnerek számára. Nevezzük ezt edukáló témakörnek. Másik lehet, ha olyan érdekes dolgokra fókuszálsz piacodon, amit magad is felfigyeltél. Ezt nevezhetjük újdonság témakörnek. Írhatsz magadról és cégedről is. Hogyan dolgoztok, miért lehet ez értékes a vevőknek, partnereknek? Ez lehet a céges témakör.Írhatsz olyan dolgokról, amivel kapcsolatban kíváncsi lehetsz vevőid véleményére, ezt nevezheted véleménykérős témakörnek. És végül írhatsz olyan témáról, ami közelebb hozza a potenciális vevőket. Ezek lehetnek konkrét ajánlatok, vagy olyan jellemzők, ami miatt érdemes cégedhez fordulni. Nevezzük ez kampányolós témakörnek.
Ezután beoszthatod, melyik nap milyen témakör szóljon. Hétfőn írsz az elsőről, kedden a másodikról és így tovább. Mivel egy hónapban 4 hét van, egy hónapra előre csak 4 témát kell kitalálnod témakörönként. Vajon tudsz 4 újdonságot felvillantani egy hónap alatt? Szerintem igen! 4 edukálós témát? Igen! Van négy érved, miért cégedet kell választani? Szerintem igen! Így tervezve egy hónapra előre beoszthatod, mikor miről kell kommunikálni.
Az érték kommunikációja
Az emberek szeretnek olvasni olyan dolgokról, amelyek érdeklik őket, de még inkább szívesen olvassák azokat a posztokat, amelyek számukra nyilvánvalóan értékes információkat taglalnak. Ezért igyekezz úgy írni, hogy terméked, szolgáltatásod jellemzői helyett a vásárlók számára megtestesített előnyökről szólj. Egyszerű példaként ha függönyökről írsz, akkor az anyagminőség mellett fektess kiemelt hangsúlyt arra, mennyire otthonossá, vagy éppen elegánssá teszi a lakást. Emeld ki, hogyan járul hozzá az otthon hangulatához a függöny! Az így elérhető életérzés lesz az a haszon, ami motiválhatja a célcsoportot.
Ha tehát van egy jó terméked, szolgáltatásod, teremts mellé értéket, és azt hansúlyozd minél gyakrabban, többféle megközelítésből!
A linkek fontossága
Ne felejts el a posztok alatt olyan linkeket alkalmazni, amelyek az érdeklődő olvasót átterelik a weboldaladra! Általában a honlap a webes kommunikáció központja, egyszerűen azért, mert ott vannak azok az ajánlatok, amelyeket előkészítesz az érdeklődők számára. Vagy éppen azért, mert ott Te vagy az úr, nem kell a közösségi platform kereteinek és működési szabályzatának megfelelned. A weboldaladra azt írsz, amit akarsz, a Te arculatodnak, brandednek megfelelő körülmények között jelenítheted meg témáidat, a számodra megfelelő sorrendben és témavezetéssel.Cél tehát, hogy minél több érdeklődő landoljon a weboldalad kiszemelt részén, ezt pedig rendszeres értékalapú kommunikációval és az átkattintás vonzó hivatkozásokkal tudod megvalósítani.
Partnerünk kommunikációját erősítve, az elmúlt 28 napban 42%-os forgalomnövekedést generáltunk kizárólag tartalmi eszközökkel. Ehhez hasonló segítséget nyújtunk Neked is, ha kéred...