Hírlevél, nincs más? A hírlevél 4 kulcsjellemzője, amit semmi nem überel
több vevő
Jó lenne több vevő? Ki fogja ezt garantálni?
2018-06-27
gyors honlap
Expressz módjára gyors honlap
2018-07-03

A hírlevél 4 legfontosabb haszna

hírlevél
Avagy a hírlevelezés 4 kulcsfontosságú jellemzője, amit más eszközök egyszerűen nem überelnek.
A hírlevelezés olyan, mint a horgászat. Alacsony beugró költséggel el lehet kezdeni, mi lehet ebben rossz? A kezdő horgász ha kimegy a tópartra, látszólag ugyanazt csinálja, mint mások, azonban sokkal soványabb eredménnyel zárja a napot. A kezdeti lelkesedés alábbhagy, lehet, hogy végleg elmegy tőle a kedve… - Mi lehet a gond? Laikusként is nyilvánvaló lehet, hogy a sokatlátott, tapasztalt horgászok módszereinek eredményességét kezdőként nehéz lehet utánozni.

A hírlevél bevetése körül ugyanez a helyzet

A közösségi média előretörésével úgy látszott, hogy a hírlevelezés háttérbe szorul. Azonban napjainkban újra egyik fontos kommunikációs eszközzé vált. Internetezési szokásaink hozták magukkal, hogy a korábbi szemétposta dömpinget túlélve mára kifinomult ízlésünkkel csak a bennünket érdeklő információt fogyasztjuk.A többi mehet a kukába.

Nagyszerűen ki lehet használni! Ezért.

1. A hírlevél mindenkihez eljut

Csak mert mindenkinek van e-mail címe. Azonban, ha veszel egy e-mail listát, azzal csupán elmerülhetsz a kéretlen leveleket küldözgetők tengerében, így meglehetősen gyér eredményt láthatsz. Ismertem olyan céget, amelyik hetente 100ezrével küldi az e-maileket, s az az ezreléknyi visszajelzésből származó, megrendelés eltartja őket. Igaz, számukra nem számít más, csak hogy olcsó áron értékesítsenek.

2. A hírlevél személyes.

Ennek kihasználása kulcsfontosságú a hírlevelek eredményessége szempontjából. Egyrészt valóban személyes hírleveleket érdemes küldeni. A hírlevelek személyes voltát pedig két tényező jelenti, egyik maga a címzett. Olyan címzetteket kell szerezni, akiket pont az érdekel, amiről szeretnénk őt tájékoztatni. Ők örömmel fogják olvasni a hírleveleket, egyiket a másik után.

3. Válogatott tartalom

A másik pedig a tartalom, amit szeretnénk eljuttatni a címzettekhez. A címzettek ma már nem olvasnak el akármit, csak az őket érdeklő tartalmakat. Ezért válogatott témákkal érdemes készülni, amelyek kiemelt feladata, hogy edukálják a címzetteket. Értékes infókat tartalmazzanak, erősítsék szakmaiságodat, növeljék az ismertségedet, ápolják a kapcsolatot.

Meglátásom szerint a hírlevél legfontosabb feladata, hogy bizalmat építsen irányodban.

4. Edukáció, bizalom = korrekt haszon

Amikor ezeket írom, feltételezem, hogy marketing stratégiádnak nem az a sarokpontja, hogy a legalacsonyabb árat kínáld a piacon. Bizonyára szeretnél ettől azért nagyobb profittal dolgozni.

Ebben az esetben olyan tartalommal kell készülnöd, ami elsősorban tanító jellegű. Segít döntést hozni a termékeid vagy szolgáltatásod megvásárlásával kapcsolatban, akár olyan szempontból, hogy bemutatja a vele járó előnyöket, a felhasználás hasznait. Magyarul bemutatja, miért jobb alternatíva Téged, cégedet választani mások helyett.

Válts irányt így!

Amennyiben a címzettek maguktól iratkoznak fel hozzád, csak mert érdekeli őket valami, amit felkínálsz, illetve kiküldött tartalmaidat szívesen olvassák, akkor jó úton vagy ahhoz, hogy felépíts egy automatikusan működő marketing mechanizmust. Ha sikerül felépíteni, kezdenek érni azok a megkeresések és megrendelések, amelyek miatt meg fogod látni miért van az, hogy a legjobbak máig nem mondtak le a hírlevelezésről!

Így kezdd el!

Nézd meg mit ajánlok, hogy következő weboldalad többet jelentsen képek és szövegek együttélésénél sőt, ügyes juhászkutya módjára terelje hozzád a potenciális ügyfeleket minden nap! Több vevő, bővülő eredményekkel.

Kattints és olvasd el!

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Kérhetem a véleményedet?

Betöltés...

Hírlevél 4 jellemzője...: - Szerinted érdekes volt ez a poszt?

Köszönöm.
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet!
Kérem, válassz egy opciót!