Csekklista honlapod hatástöbbszörözésére, akár pár hét alatt beérik!
Mézesgergő mézei
Díjnyertes honlap, fellendült az üzlet!
2018-03-27
Ügyfélvélemények, így kérd eleganciával
2018-04-16

Csekklista honlapod hatástöbbszörözésére

csekklista honlapod tökéletesítésére

Gyors és egyszerű csekklista honlapod hatástöbbszörözésére

Hogyan lehet pár hét vagy hónap alatt megsokszorozni korábbi webes eredményeidet? Itt vannak a hozzávalók, amelyeket érdemes átgondolni és megvalósítani. Ha megteszed, meg fogsz lepődni, amikor látod, hogy rakéta erejével lendíti meg eredményeidet.

Reklámozz többet!

Ha eddig volt kétezer forintos napi költségkereted, akkor legyen ezentúl 2500. Vagy amennyit akarsz, csak legyen több, mint eddig, belátásod szerint.

Gondold át, mit reklámozol!

Ne küldd mindenkinek ugyanazt a reklámot! Hogyan lehet-e szétbontani a korábbi célcsoportot többfelé? Próbálj meg olyan szegmenseket keresni, akiknek másként kommunikálhatsz. Ha jobban megválogatod kinek mit ajánlasz, valószínűleg vonzóbb ajánlatokat tolmácsolhatsz. Ezért lehet, hogy egyszerre többfajta reklám is mehet egyszerre, szimultán.

Építs e-mail listát!

A híresztelésekkel ellentétben az e-mailcím adatbázis építés és hírlevelezés máig a leghatékonyabb marketingeszközök közé tartozik. Gondolkodj azon, hogy mit ajánlhatsz, amire az érdeklődők feliratkozhatnak. Érdemes ennél a pontnál is többféle dolgot tervezni.

Küldj előre megtervezett hírleveleket!

Hírlevelet küldeni mindig hasznos. De még jobb, ha nem adhoc dobod ki legújabb hírleveledet, hanem folyamatban gondolkodsz. Írj érdekességeket, a területeddel összefüggő dolgokról, amelyek értéket képviselnek az érdeklődők számára. A hírlevél elsősorban nem az eladást szolgálja, hanem a bizalom és a szakmaiság építését. Később ráérsz olyan információkat küldeni, amelyek konkrét ajánlatokat tartalmaznak. A helyes arány 8 az 2-höz, vagy 9 az 1-hez.

Publikálj, posztolj!

Erre jó pálya a honlapod és a fészbúúk. Tartsd a kapcsolatot azokkal, akik érdeklődnek dolgaid iránt. Ha érdekes, sőt értékes témákkal sikerül előrukkolni, az erősíti a szakmaiságodat, imázsodat és bizalmat épít. A weboldalad és közösségi profiljaid tele vannak remek hírekkel, az visszatérő olvasókat eredményez, igazi információs szigetté változtatja webhelyedet.

Írj érdekesen!

Tele van az internet olyan információkkal, amelyek arról szólnak, hogyan lehetsz érdekesebb. Írj izgalmas címsorokat, ígért hasznos dolgokat és részletezd őket érdekesen. Egyik legfontosabb elv, hogy ne a dolgaidról írj, hanem arról, hogyan jelent az értéket az olvasó számára.

Tanuld meg gyakorlottan kezelni eszközeidet!

Ez érdekesen hangzik, de sokakkal találkozom, akik számára meglepő, mennyire egyszerűen lehet kezelni egy modern honlapot, illetve a hozzá kapcsolódó hírlevélküldő rendszert. Pedig valóban, ha némi gyakorlással elsajátítod, akkor teljesen magadénak érezheted a eszközeidet és igazán hatékony kommunikációt valósíthatsz meg.

Nálunk pont ez az erősség…

A minap valaki azt kérdezte tőlem, hogy a tervezett honlap hány aloldalból fog állni? Mennyi aloldal elkészítése van benne vállalási díjunkban? Nos, nem ez számít. A honlap és a köré épített stratégia hatékonysága nyilván nem az aloldalak számától függ. Inkább a célt kell szem előtt tartani és azt megvalósítani.

Ezért bár a honlapot természetesen felépítjük, de időközben megtervezzük a lehetséges stratégiát, amit követni érdemes a célok érdekében.

A csekklista folytatásaként olvasd el, milyen témákat ajánlunk, amelyeken részletesen végigmegyünk:

- Mivel lehet odabilincselni az érdeklődőket a honlaphoz? Erről szól a Honlapragasztó.
- Mi az, ami miatt az érdeklődők azt érzik, hogy megérkeztek, s íme itt van előttük, amit kerestek?
- Hogyan lehetne egy igazán ütős ajánlatot összerakni?
- Mivel lehetne elérni, hogy az érdeklődők feliratkozzanak?
- Hogyan lehet megvalósítani a feliratkozási metódust?
- Hogy kössük össze a honlapot egy valamirevaló hírlevélküldővel?
- Milyen hírlevélküldőt kellene használni?
- Milyen hírleveleket lehetne küldeni, konkrétan hogyan kell összerakni egy hírlevelet?
- Hogyan építs automatizált hírlevélláncot?
- Mit ajánlhatunk a címzetteknek, mit érdemes kitűzni célként?
- Hogyan lehetne megvalósítani az ehhez kapcsolódó kommunikációt a közösségi oldalakon?
- Mit kellene hirdetni, mennyiből, milyen konkrét lépésekkel, milyen sorrendben?
- Hogyan működik a bevetett eszközök mindegyike?
- Mit tégy, hogy később önállóan is kiváló eredményekkel működő marketingfolyamatokat tudj összerakni?

Röviden:

- Elkészül egy remek honlap, akár vázlatokból felépítjük, megírjuk, majd...
- igény szerint felépítjük honlapstratégiádat, és...
- megtanítjuk használni, hogy önjáróvá válj,
- s még utána is veled maradunk, segítünk Neked!

Ha ezek alapján építjük fel a weboldalt és a leírtak szerint elkészülő stratégiát is mellé tesszük, számíthatsz rá, hogy céged, vállalkozásod honlapja rakétaként fogja magasba emelni eredményeidet.
Betöltés...

Csekklista: Hasznosnak érzed ezt a cikket?

Köszönöm!
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet.
Válassz egy opciót!

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat
Elfogadom, hogy a honlapragaszto.hu számomra e-mailt küldjön


Honlapragasztó ajánlat
Honlapragasztó ajánlat
Honlapragasztó ajánlat
Honlapragasztó ajánlat
Talán most nem érsz rá, de...
Szólhatunk legközelebb is?
Ha szívesen eljönnél Marketing Műhelyünkre, de az időzítés nem megfelelő Neked, akkor örömmel szólunk, amikor megszületik a következő alkalom időpontja. Ha most nem tudsz eljönni, kérj értesítőt!
Köszönöm, sikerült! Küldtünk megerősítő e-mailt! Ellenőrizd!
Itt kérj értesítőt
a következő alkalomról!
Honlapragasztó ajánlat