Korábban 3 honlapot működtetett a vállalkozás, egyet a webshop, másikat a Mézmúzeum, harmadikat az apiterápiás vendégház számára. Ez jó irány egyébként, azonban a három honlapot háromféle irányban kellett volna promótálni, amire egyáltalán nem jutott idő. Ezért azt javasoltam, hogy hozzuk egy tető alá a 3 weboldalt. Aki szereti a mézet, az kapjon ízelítőt a mézmúzeum ajánlatából, és ha már eljön Zemplénbe, akkor jó eséllyel vendégházat is keres, talál. Végre bejegyezhettük a Mézesgergő webcímet is.
Elővettük a régi honlapokat, válogattuk és szortíroztuk a fellelhető régi tartalmakat. Tulajdonképpen felrobbantottuk a korábbi 3 honlapot és a használható részeket kibővítve, újrafogalmazva egyetlen weboldalt hoztunk léltre helyettük. A témák egy részét teljesen újraírtunk, új köntösbe öltöztettünk. Teljesen más hangvétellel megszólító üzeneteket alkalmaztunk. Csilla, Gergő kedvese szorgalmasan küldte az inpirációt, újabb és újabb megálmodott témákat, ehhez bőven kapott iránymutatást és útravalót.
A weboldal erőssége a letisztult megjelenés és a témák sokfélesége. A mézrendelésen kívül lehet találni rajta turisztikai ajánlót, a mézmúzeum bemutatóit, blogot, a vállalkozó család bemutatását, és rengeteg fotót. Gyönyörű meghívás született vele mindazoknak, akik szeretnek egészségesen élni, táplálkozni, szeretik a friss levegőt, és szívesen barangolnak hazánk gyönyörű tájain.
Mézes Gergő igazi, felejthetetlen élményt nyújt a méz mellé, ami akár egész életre szól!
Ez történt, miután munkába állítottuk
Azonnal megindult a gratulációk sora, a látogatók közül jó sokan kifejezték tetszésüket. Időközben beneveztük a honlapot az „Évhonlapja” versenybe, ami a Magyar Marketing Szövetség megmérettetése. A végén minőségi díjat kapott a honlap, a kategória legjobbjaként. Erre a díjra külön büszkék vagyunk.Molnár "Mézes" Gergely elmondja mit jelent az új honlap a vállalkozásnak
Mézesgergő örül az eredményeknek!
Gergővel együtt örültünk a fogadtatásnak, és magunkban reméltük, hogy az üzleti eredmények is alátámasztják a reményeket. Azonnal elkezdtük a közösségi kommunikációt, posztok, ajánlók jelentek meg a facebookon. S lám, a megrendelések száma felívelt. A facebook posztok és hirdetések hozták az érdeklődőket, akik egy része a várakozásnak megfelelően terméket rendelt.A folyamat nem maradt abba, egy év alatt a Mézesgergő webshop jó erős eredményt produkált, túlszárnyalva korábbiakat. Gergőékkel további haditervet főzünk, mert megjött az étvágyuk. Először csak egy szép honlapra volt igény, ami dolgozik. Most itt az ideje, hogy igazi nagyágyút neveljünk belőle. Hiszen Gergő megmondta: Ezt az évet „az online erősítésével képzeli el...”!