Érd el, hogy az információra éhes érdeklődők vállalkozásod honlapját látva másodpercek alatt úgy érezzék, hogy megtalálták a megoldást. Ha megnyugvással érzékelik, hogy nem kell tovább kutatniuk, akkor Te nyertél…
Erre van technika és stratégia, ezt mi elneveztük Honlapragasztónak. Vicces név, de azért választottuk, mert könnyű megjegyezni...
Olvasd el, hogyan kezdjük partnereink honlapjait, illetve a kommunikációt, hogy az érdeklődők tényleg odaragadjanak! A ragadós honlap láttán megáll a kezük az egérrel, elfelejtenek elkattintani, mert úgy érzik, a legjobb helyre érkeztek. Elolvassák az ajánlatodat szépen, figyelmesen, ahogyan tervezted... - ez már fél siker!
A megfelelő kezdés előnyt ad Neked!
A Honlapragasztó első és legfontosabb alkotórésze a megfelelő kezdés a honlapon! De hogyan írj, hogy izgalmassá varázsold a legelcsépeltebb témát is? Helyette igazi üzleti csemegét nyújtva azoknak, akik pont Téged keresnek?
Most valami olyat kell kitalálnod, ami elkezdi a pénzt pumpálni a kasszádba! Előítéletek, amit el kell felejteni! Először is nézzünk pár berögzült előítéletet, ami gúzsba köti a honlapodat, amit el kell felejteni, ki kell dobni az ablakon...
Rossz hozzáállás: így nem lesz ragadós honlap
- “Egy komoly cég komolyan fogalmaz...” - Ennek köszönhető, hogy a cégek egy része képtelen izgalmasan írni magáról. Mintha citromba harapott hivatalos közeg olvasná fel a reklámszöveget. Brrr.
- “Jó bornak nem kell a cégér.” - Majd megtalál, akinek kellünk? Ez az üzleti öngyilkosság receptje...
- “Ne legyen túl marketinges szaga, még kinevetnek a végén...” vagy “Nem szeretem ezt a nyálas stílust, akkor már jobb a hagyományos...”
Ismerős Neked is? Ha el akarsz térni a megszokott kliséktől, akkor a megszokott stílust is sutba kell vágni! Fogalmazz tehát izgalmasan és bátran! Dobd ki az ablakon a megszokott dolgokat!
A jó recept itt olvasható
Beszélj egyből a haszonról! Minden terméknek vannak jellemzői, előnyei és haszna. Hagyd ki az első kettőt és kezdd el reklámozni a dolgok igazi hasznát!
Példa: tévét szeretnél eladni. Új technológia? Ez unalmas jellemző. Képernyőméret, hát talán ez már előny... De csak ásítást érhetsz el vele. Okostévé? Hümhüm... Inkább kezdd így: “Ez a tévé az egész családot összehozza a nappaliban, mert igazi házimozis élményeknek örvend apraja, nagyja!” - mert a tévé haszna, hogy egymás társaságában megnézzünk egy jó filmet, és együtt éljük át az izgalmakat...
Ha másként szeretnél kommunikálni, mint a többiek, gondolkodj el, mi a legnagyobb haszna annak, amit kínálsz.A másik nagyszerű tipp:
Nevezd nevén a gyereket, és a célcsoportot
Akik elkezdi tanulmányozni a honlapodat, ismerjen magára! Ezt ne is bízd a véltelenre! Ilyen kezdéseket lehet elképzelni:
" Cégvezetőként bizonyára jól jön egy olyan megoldás..." vagy "Taxisofőrként sokszor előfordulhatott már Önnel", esetleg "Fiatalként milyen jó lenne, ha..." - így nevezheted meg a célcsoportot. Aki magára ismer, az biztosan tovább olvas...
Nyomd bele a fejét a problémába, és nyújts megoldást!
Ezt azért, hogy teljesen biztosan észrevegye magát. Itt egy példa:
"Felelős vállalkozóként elég kényelmetlen, ha a nyomtató gyakran bedöglik. Profi támogatásunkkal ez nem fordul elő többé, nincs több kényszerszünet, csak folyamatos munka és eredmények, "A ragadós honlap üzenetének képlete tehát:
Kinek: Célcsoport megnevezése
+ Miért: Probléma hangsúlyozása
+ Mit: Megoldás, előny, haszon hangsúlyozása.
Számolj le az unalmas kezdésekkel, a modoros udvariassággal és vágj a közepébe! Ragaszd oda olvasóidat honlapodhoz rögtön az első pillanatban! Ha így intézed, akkor több megkeresésre számíthatsz, és sokasodni fognak ez eredmények.