Azzal kezdtük, hogy megvizsgáltuk, mire képes az adott Wordpress sablon, amit a korábbiakban használtak a tartalom felépítéséhez. Mivel az előző struktúra kívánnivalókat hagyott maga után, szükség volt arra, hogy megbizonyosodjunk a sablon képességei felől. Meglepetésre azt találtuk, hogy egy klassz Wordpress templét dolgozik a háttérben, de a honlapstruktúra felépítése hevenyészett volt. Ezért a formatervhez szépen felturbóztuk a látványt.
Miután ez megvolt, átnéztük a meglévő tartalmat és hogy megismerkedjünk a tolmácsolni vélt üzenetekkel. A meglévő üzeneteket megigazítottuk, egy részüket egyszerűen átírtuk. A folytatásban pedig újrastruktúráltuk a tartalmat.
Pár aloldalt egyszerűen megszüntettünk, vagy összevontunk, és létrehoztunk teljesen újakat. Az így létrejövő összes oldalt optimalizáltuk.
A képi tartalmat jelentősen átformáltuk. Szépen válogatott képeket helyeztünk el, amelyek támogatják a márkaüzenetet. A korábbinál több kép, nagyfelbontású képanyagot szerkesztettünk a honlapra.
Végezetül mindenhova interakciókat motiváló üzenetküldő formok kerültek, és bevetettük az általunk oly kedvelt oldalról kinyíló üzenetküldőt.
A megszületett honlap így már méltón alátámasztja a márka imázsát és a termék színvonalát.