Mindentviszünk
2017-04-27
Mosódió Labda projekt
2017-01-09

Slide background
Slide background
Slide background

Így készült a honlap és az arculat

 

A munka részletei

A fejlesztés során először az arculati elemek készültek el. 3-4 logóterv készült, különböző színekkel és már a tervezési szakaszban láthatóvá tettük a különböző változatokat névjegykártyán, fejléces papíron. Miután megszületett a végleges változat, annak színeihez hangoltuk a honlapot. A József által választott logó most is ott látható a honlapon.

A tartalom konzultációkon alakult ki. Többször konzultáltunk és beszéltettük Józsefet a munkájáról. Tulajdonképpen interjút készítettünk vele, s mialatt beszélt, szorgosan folyt a jegyzetelés. A jegyzet tartalmát aztán kiegészítettük, sőt, József is küldött további információkat. Így szépen, lépésről lépésre kialakult a struktúrált tartalom, amit elhelyeztünk a honlapon.

A megszületett honlap egyszerűen, átlátható módon kommunikál, lényegre törően vezeti az olvasót. Esztétikája kiemeli József vállalkozását a többi közül azzal, hogy láthatóan van mondanivalója, céltudatosan van felépítve a koncepció. Örömmel dolgoztunk együtt Józseffel, aki az első perctől fogva értette, s követte elveinket. Köszönjük a lehetőséget!

Az eredmény

  • Pozitív visszajelzések a weboldallal kapcsolatban
  • Színvonala bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
  • Jól pozícionált a kereső oldalain
  • Egyszerű használni, és József használja is!
  • A reszponzív megjelenéssel a mobilos közönség is elérhető
  • S a lényeg: A honlap mára az üzletszerzés részévé vált

Nagyszerű volt együtt dolgozni! József ezt írta:

  • "Azt kértem, hogy olyan honlap készüljön számomra, mely alapján a látogatók ismeretlenül is bizalmat szavaznak nekem, és segítségemet, közreműködésemet kérik. Ez sikerült is! Köszönöm, szép és jó munka volt!"

    Tóth József
    Házavató Kft.
Ezt a honlapot jól bekentük honlapragasztóval, de...

Vajon Te mit tehetnél, hogy magasan kiemelkedj a tömegből?

Vajon, a Te vállalkozásodat hogyan segíthetné a Honlapragasztó?

Olvasd el esettanulmányunkat, amely bemutatja, hogyan lendült meg két vállalkozás szekere a Honlapragasztó szemléletének köszönhetően!

Részletes információk arról, hogyan érdemes felépíteni a stratégiát, ami megerősít az interneten és meglendíti vállalkozásod eredményeit.

Olvasd el, meríts belőle és csináld utánuk!
honlap stratégia

30% növekedés egyetlen év alatt

Egyik partnerünk egy év alatt 30%-kal növelte értékesítését, miután bevezettük a Honlapragasztó szemléletét egy új honlappal és a köré épített stratégiával. Olvasd el, mit tettünk ennek érdekében, hogyan érhette ezt el. Te már felkészülten kezdhetsz hozzá.

"Rengeteg hasznos dolgot kaptam és tanultam a közös munka alkalmával. Őszintén ajánlom ezt az együttműködést annak, aki ki mer lépni a sorból, és többre vágyik mint a konkurenciája…"
Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
honlap marketing

10 milliós forgalom hónapok alatt

Hogyan segítette hozzá a honlap és az alkalmazott szemlélet az induló vállalkozást ahhoz, hogy havi 10 milliós bevételre tegyen szert, mindössze pár hónap alatt? Olvasd el, hogyan sikerült, alkalmazd Te is, és lendítsd meg céged üzletvitelét ehhez hasonlóan!

"Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is rendszeresen konzultálunk." - Mulik Sándor, Open Doors Kft.

A két esettanulmány hozzáférésének hivatkozását elküldjük e-mailben.
Érdemes elolvasni, mert megismerheted az elvégzett munka részleteit, és jócskán meríthetsz belőle. Nagyszerű útmutatóként szolgál ahhoz, hogyan alakítsd ki nézőpontodat és növeld vállalkozásod bevételét, megerősödve az interneten. A versenytársak nem is fogják érteni, mi történik...
Kérd el most!
 


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!