A Honlapragasztó 7+1 legfontosabb eleme,

amelyet követve céged honlapja is ellenállhatatlanul vonzza a potenciális ügyfeleket!

Már évekkel ezelőtt megfogalmazódott bennem a honlapragasztó ötlete. Ez valami olyan, amivel leöntjük a honlapokat és attól kezdve ragadnak rá a potenciális vevők, ügyfelek… - Komolytalan! - mondta korábban valaki. - Egy webmarketinges ne legyen komolytalan! Főleg ne egy olyan piacon, amely tele van komolytalan szereplőkkel!
Pedig a Honlapragasztó mókás neve ellenére működőképes, kipróbált fordulatok rendszere. Ami pontosan azt a pluszt teszi hozzá a weboldalakhoz, ami miatt az érdeklődők lecövekelnek és úgy érzik megérkeztek. Már nem kell tovább keresniük, sőt még hálásak is, mert megspórolod nekik a további kereséssel elpocsékolt időt.
A honlapragasztó projekt most ott tart, hogy megszüntettem korábbi céges weboldalunkat, helyette a Honlapragasztó honlapja sokkal jobban kifejezi, elmondja mivel foglalkozunk.

Ennek köszönhetünk...

- több ezer feliratkozót,
- remek új ügyfeleket, akik nem alkudoznak, mert pontosan tudják, mit várhatnak,
- Mézes Gergő honlapjának minőségi díját az ÉvHonlapja versenyen,
- s egy sor ajánlást, amelyek még több ügyfelet hoztak ebben az évben.

Olvasd el, hogyan működik a Honlapragasztó!

Aminek köszönhetően weboldaladhoz ragadnak a potenciális ügyfelek. Ezek a legfontosabb hozzávalók, amelyek megalkotásával olyan cégeknek, vállalkozásoknak segítünk, akik szeretnének erősíteni az interneten, s ehhez elfogadnak javaslatokat, stratégiát, megvalósítást.

1. Jó ajánlat.

Nézz szét a piacon és tájékozódj a versenytársak ajánlati felől. Aztán találj valamit, amivel a Te céged ajánlata jobb lesz az átlagnál. Nem árengedményre gondolok, hanem valamilyen pluszra, amivel megfejelheted a szokásos ajánlatokat. - Ezzel megnövelheted az esélyt, hogy ajánlatoddal azonnal élnek azok, akik pont azt keresik, amit kínálsz.

2. Az ajánlat tálalása, megragadó üzenetek

Ezt olyan üzenetekkel kezdjük, amelyeket elolvasva a célcsoport azonnal magára ismer. A lehetséges ügyfél azonnal észreveszi, hogy itt tudják mi kell neki, róla beszélnek és azokról az előnyökről, amelyek miatt érdemes élni az ajánlattal.

3. Lebilincselően esztétikus honlap

Ez a weboldal kiállásáról szól. Egy letisztult, modern honlappal azt üzenet a piac számára, hogy igényesen és pontosan teljesítesz. Jól alátámasztja imázsodat és bizalmat épít...- hiszen ha erre is jól láthatóan gondot fordítsz, akkor a többi már csak jó lehet…

4. Törődj azokkal, akik csak később lehetnek ügyfeleket

Nyilvánvaló, hogy nem lesz mindenkiből ügyfél, vagy legalábbis nem azonnal. Az emberek többsége információkat keres, lehet, hogy a megrendelés, a megbízás vagy a vásárlás csak később, hetek, hónapok múlva lesz aktuális. Egyszerűen azért, mert akkor lesz rá pénz, vagy akkor lesz időszerű, akkor érnek oda a tervek…

Ha az ilyen érdeklődők találnak valamit a honlapodon, amiért kinyújthatják a kezüket, és odaadják az e-mailcímüket, akkor érdemes feliratkoztatni őket. Ha tudsz számukra adni valamilyen dolgot, ami számukra értéket képvisel, akkor add oda nekik. Ez lehet valamilyen hogyan csináld, hogyan válassz jellegű letölthető dolog, útmutatók, esettanulmányok, próbatermék, kupon, stb.

A feliratkozottakkal később kapcsolatba léphetsz, újra eszedbe juttatod magad, cégedet, szolgáltatásaidat vagy termékedet. Így szépen megjegyzik nevedet, márkádat, később ott leszel azon a listán, akit meg kell keresni…

5. Készíts landing oldalt!

Ez egy olyan aloldal a honlapodon, ami valamilyen ajánlatot mutat be az oda érkezőknek. Szépen megfogalmazott, előnyös, kidolgozott ajánlatot, amire akár azonnal le lehet csapni. Ezt az aloldalt nem is kell feltétlenül befűzni a menürendszerbe, elég ha azok megtalálják, akiknek szánod… - a célcsoportnak. Erre az aloldalra nem véletlenül találnak el az érdeklődők. Ez lesz az az aloldal, rajta az ajánlat, amit meghirdetsz.

6. Öntsd le a landing oldalt érdeklődőkkel!

Bizony, ez a landing oldal lesz az, amire szépen irányítod a forgalmat a bevezetett hirdetésekkel. A közösségi oldalak hirdetései szépen célozhatók. Beállíthatod, milyen életkorú, beosztású, érdeklődésű embereknek szeretnél hirdetni, és csak nekik jelennek meg a hirdetések. Azaz, aki kattint a hirdetésedre, csupa potenciális ügyfél. Megérkeznek a landing oldalra, ahol a hirdetéssel összefüggő remek ajánlatot találnak, amire csak le kell csapni. Akik nem élnek az ajánlattal, azok számára ott a feliratkozási lehetőség egy számukra értékes, bekészített dologért cserébe.

7. Építs értékesítési tölcsért!

Az eleje már megvan! Hiszen van jó ajánlatod, érkeznek az érdeklődők, és meg van tervezve a honlapon elvárt lépések sora. Most az a feladat, hogy kitaláld, mit lehet ajánlani azoknak, akik már feliratkoztak. Hogyan lehet kommunikálni feléjük, hogy minél hamarabb és biztosan visszataláljanak weboldalara, az ott elhelyezett ajánlathoz, hogy minél nagyobb arányban váljanak ügyféllé vagy vevővé…

+1. Blogolj, kommunikálj rendszeresen!

A honlap remek hely arra, hogy rendszeres hírekkel kényeztesd a látogatókat. Jól ismered területedet, szakember vagy, biztosan akadnak olyan hírek, érdekességek, amelyeket megoszthatsz a honlapon. A rendszeres publikációk olyan információs szigetté változtatják a honlapot, amit jó olvasni, ahova jó visszatérni. Az ilyen rendszeres hírek aktív vállalkozás képét tolmácsolják, amelynek van mondanivalója, szakértő saját területén. Remek bizalmat építenek és ráadásul jó pályát jelentenek keresőrendszer elemzései számára.
Ha ezek közül lehetőség szerint minél több elemet megvalósítasz, honlapod megragadó módon vonzza majd a potenciális ügyfeleket. Itt nálunk ezen dolgozunk, a Honlapragasztóval olyan módon csiszoljuk meg ügyfeleink webes kommunikációját, hogy annak következtében éves szinten mérhető módon nagyobb üzleti eredménynek örvendhetnek.

A Tiéd is köztük lehet!

Betöltés...

A Honlapragasztó 7+1 eleme: Számodra hasznos volt ez a cikk?

Köszönöm, hogy megosztottad Velem véleményedet.
Már szavaztál itt! Csak egyszer kell...
Válassz egy opciót!

A Te vállalkozásodnak is jól jönne egy ilyen honlap?

Ami technikai akadályok sora helyett, remek kommunikációs eszközként vonzza az ügyfeleket cégedhez!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

Hamarosan elindíthatnál egy olyan honlapot, ami:

- kiemel a versenytársak közül,
- cégedhez köti az ügyfeleket,
- egyszerű kezelni,
- ezért nem leszel vele másra utalva!

Ráadásul elégedettségi garanciával.

Kérj személyre szabott ajánlatot!

Kattints a gombra és a megjelenő oldal alján kérd!

Megnézem!