Képzeld el, hogy…
- hogy honlapod miatt megjegyzik vállalkozásodat,
- első blikkre megbízható, jól teljesítő partnernek tűnhetsz,
- ajánlatod is vonzó, előnyös, könnyű elfogadni,
- és pont ezért egyre többen élnek vele…
Hallgasd meg, nézd meg, hogyan lehetne úgy felépíteni honlapodat, hogy megragadóan vonzó, meggyőző kiállásával egyre több ügyfelet, vevőt szerezzen Neked és cégednek…
Erről van szó ebben videóban, nézd meg!
Jeges honlapmarketing:
Képzeld el, hogy Te is fagylaltot árulsz! Jönnek az emberek, benéznek a fagylaltospultba, és ha tetszik nekik, amit látnak, akkor beállnak a sorba és vásárolnak tőled. Ha nem tetszik nekik a kínálat, akkor elsétálnak a következő sarokra, és a konkurenciánál költik el a pénzüket.
Képzeld el, hogy fagylaltot árulsz az interneten! Sőt, képzeld azt, hogy a fagylalt maga a honlapod. Ha jó az ajánlatod, remek a kínálatod, potenciális ügyfeled Téged választ. Ha nem elég vonzó a tálalás, nem meggyőző az ajánlat, akkor ügyfeleket veszítesz.Vajon Téged fognak választani? A Te ajánlatod, kínálatod lesz a nyerő? Vagy odébbállnak, és megkeresik a versenytársakat?
Nézd meg közelebbről a fagyit!
Láthatod, hogy két része van.Felül van a lényeg, amiért beállunk a sorba, amiért kinyitjuk a pénztárcát, a finom hideg gömb, ami enyhülés nyújt a melegben, igazán csábító finom édesség. Alul pedig a tölcsér, aminek elsősorban technikai funkciója van. Ez tartja a hideg gombócot, ezt tartva emeljük szájunkhoz az édességet, vagy sétálunk vele. Azért kapjuk, hogy ne a tenyerünkbe szolgálják ki a hideg fagyit, és megvédi a a kezünk melegétől, hogy ne olvadjon el azonnal.
Ahogyan az előbb mondtam, képzeld el tehát, hogy a honlapod maga a fagyi.
A honlapod is két részből áll
Alapjául technikai dolgok szolgálnak. Tárhely, webcím, programozás,
űrlapok, tartalomkezelő rendszer, optimalizálás, html, php kód satöbbi.
Ám soha nem felejtsd el, hogy ez csupán technika!A helyzet ugyanaz, mint a fagylalt esetében. Lehet bármilyen jóízű, remekbe szabott a tölcsér, csupán emiatt aligha állsz be a sorba. A hideg fagyigömb nélkül a tölcsér vajmi keveset ér. Ha van egy szép honlapod, lehet a technikája akár fantasztikus, ha hiányzik belőle a lényeg, hiányozni fognak a vevők és ügyfelek is. Egyszerűen nem fogsz üzletet szerezni vele…
A tányér
Egyszerű technikai megoldás, letisztult, esztétikus keretet nyújt a lényeg számára. Előtérbe engedi a fagyi vonzó jellemzőit, a színeket, a kompozíciót, nem tereli el a figyelmet a lényeges részletekről.
A Te honlapodnak is így kell szolgálnia a lényeget, ajánlatodat, ami behozza cégedhez a vevőket, ügyfeleket.A fagyigömbök
Az ajánlataid. Színesek, alternatívákat nyújtanak, remek feltételekkel vonzzák potenciális vevőidet. Van miből választani, jó és még jobb ajánlatok vannak felsorolva a célcsoport számára.Az áfonyaszemek
A plusz tartalom, még teljesebbé teszik az ajánlatodat. Ez az a bizonyos ráadás, amit vevőd akkor élvez, ha a Te fagyidat választja. Mert a Te ajánlatod így épül fel. Nem árakciókkal operálsz, hanem plusz szolgáltatást, kiegészítő terméket csatolsz ajánlatodhoz, hogy még kívánatosabb, igazán vonzó legyen azok számára, akiknek szánod.A mentalevél
Felteszi a koronát az ajánlatodra. Egy megdönthetetlen végső érv, ami arra motiválja a lehetséges ügyfeleket, hogy minél hamarabb, lehetőleg azonnal éljenek ajánlatoddal.
Nézz rá még egyszer, szerinted ez olcsó fagyi?
Szerintem ez egy beülős kompozíció, amit egy hangulatos teraszon fogyaszthatsz el zenés felár ellenében…Ha így építed fel honlapodat, mint ahogyan ez a fagylalt meg van komponálva, számíthatsz rá, hogy akár drágább is lehetsz, mint a piaci átlag, mégis lesznek ügyfeleid, akik ennek ellenére Téged választanak, és szívesen megfizetik termékedet, szolgáltatásodat.