Hallottad már? Honlapod akkor ad el a legjobban, ha látszólag nem is áll szándékában eladni.
Olvasd el, mi kell ahhoz, hogy weboldalad állva hagyja a versenytársakat, akik fejében még mindig csupán a vevőszerzés fogalma pattog, és nem veszik észre, hogy ma már egészen másról van szó!
A bevett szóhasználat szerint a honlap feladata a vevőszerzés. Azonban ha a cél pusztán az azonnali eladás, ezzel a lehetséges vevők maximum kb. 10 százalékát lehet megfogni. Ezért hosszabb folyamatokra érdemes berendezkedni. Egy igazán kimunkált honlap megfelelően kezelve hatalmas erősödést jelent cégednek, ezeknek köszönhetően:
Brandet, megjegyezhető márkát épít cégednek
Ha az érdeklődők egy profin prezentált márkával találkoznak, az sokkal nagyobb bizalmat szül, mint a versenytársak elnagyolt üzenetei. Egy jól tálalt imázs már brand, amit könnyű megjegyezni, jó teljesítést és garantált szolgáltatási színvonalat tolmácsol. Egyszerű azonosulni vele, és természetesen könnyű emlékezni rá. A honlap a márka építésének kihagyhatatlan kelléke. Kimunkált ajánlatokkal
Pontos jellemzőkkel körbeírható, milyen egy klassz ajánlat, amit a piac is valóban annak tart. Sokan vannak, akik azt gondolják, hogy a jó ajánlat olcsó, de ez természetesen nem igaz. Olcsón bármit el lehet adni, az nem kunszt. Ellenben Neked profitra van szükséged, ezért alapvetően megfelelő haszonnal kell ezt tenned, minél nagyobb haszonnal. Ezért a jó ajánlat olyan, amire akkor is lecsap a piac, ha az nem éppen olcsó. A honlapon ilyen ellenállhatatlan ajánlatokat érdemes sorolni, az így felszerelt márkaépítő honlap már valóban eredményesen konvertál. Szakmai tartalommal
A márkaépítő honlap azon túl, hogy szép és klassz ajánlatai vannak, felvonultat bizonyos szakmai faktort. A kommunikáció részeként a szakmai tartalom azt tolmácsolja, hogy cégednek van mondanivalója, profin látja saját szakmai területét, azzal kapcsolatban határozott véleménye van, amit nem is rejt véka alá. A rendszeres szakmai publikációk meggyőzik a piacot arról, hogy vállalatod szakmai tevékenysége aktív, és ügyfélcentrikus, innovatív szemlélettel szolgálod a piac igényeit. Ez pedig jó erősen építi márkádat, a brandet.
Tényleg ilyen egyszerű?
Hidd el, honlapod akkor fogja leginkább szolgálni üzletedet, ha lerázod magadról a technikai részleteket, kilépsz a vevőszerző mahinációk átláthatatlan útvesztőjéből, és világos, könnyen követhető elvek mentén eléred a fentebb megjelölt célokat. A többi pedig fog jönni szinte magától... - pláne, ha segíthetek benne.