vevőművelés
Önjáró honlap, okos vevőművelés
2018-09-03
előfizetői rendszer
Zárt előfizetői rendszer a weboldalon
2018-09-06

Tartalmi hálózat: hirdess tizedannyiért!

tartalmi hálózat tizedannyiért
A hirdetés bevált módszer arra, hogy érdeklődőket terelj a honlapra. Egyetlen kérdés, hogy milyen költségkerettel mekkora tömeget lehet így elérni? Szerencsére van módja, hogy akár ötödére, tizedére csökkentsd a kattintási díjadat, illetve változatlan költség mellett többszörösre emeld honlapod látogatottságát! Olvasd el részletesen!

Hirdess a tartalmi hálózat rendszerében

A tartalmi hálózat hirdetéseivel általában a híroldalakon találkozhatsz. Tehát nem a keresőrendszer oldalain… - A hirdetések elkészítésekor ezért nem kulcsszavakat kell megadni, amelyeket beírva a keresőrendszerbe aktiválják hirdetésedet. Inkább témaköröket illetve célcsoportot, akik számára a keresőrendszer kiszolgálja hirdetésedet a hírek között.
Ugye, millió hirdetést láttál már a napi híreket böngészve? Eszedbe jutott már megfontolni, hogy saját hirdetést jelentess meg ezek között? Ennek előnye, hogy nagyszámú megjelenéssel lehet számolni, amellyel sokkal több érdeklődőt érhetsz el!

Ugyanakkor az egyes kattintások díja csupán töredéke a keresőrendszerben versenyző hirdetéseknél tapasztaknak. Ha eddig pl. 60 forintot fizettél egy érdeklődő kattintásáért, a tartalmi hálózaton ez akár 6-7 forint is lehet! Ez adott esetben megtízszerezi a hirdetésből a honlapra érkező érdeklődők számát.

Mit szólnál hozzá, ha a tegnapi 50 látogató helyett holnaptól 500 érkezne amellett, hogy a lényeg nem változik: - minden látogató pár pillanattal korábban rákattintott a hirdetésedre, ezzel kifejezte érdeklődését. Vagyis minden beérkező látogató továbbra is potenciális érdeklődő, akit igenis, érdekel a témád!

Előnyök:

A tartalmi hálózat, avagy a híroldalakon bevetett hirdetések előnyei

  • szélesebb hirdetési platform
  • nagyobb elérés
  • érdeklődés szerint megválogatott célcsoport
  • több kattintás naponta
  • jóval alacsonyabb kattintási költség
  • megnövekedett tömeg a weboldalon

A jó tartalmi hirdetés vizuális és adaptív

A vonzó hirdetés elkészítéséhez érdemes vizuálisan tervezni. Kell egy nagyszerű, figyelemfelhívó kép, amely kifejezi terméked, szolgáltatásod lényegét. Ezt érdemes legalább kétféle képaránnyal beállítani és a rendszertől az adaptív hirdetést kérni. Ez a fajta hirdetés a rendelkezésre álló képeket és szövegeket úgy rendezi be, hogy az így létrejövő hirdetés mérete alkalmazkodjon a hirdető média által biztosított hirdetőfelület elrendezéséhez. Így a lehető legtöbb hirdetési felületen pörgetheti ajánlatodat a rendszer.

A végső haszon

Ez a bevethető módszer olyan látogatói forgalmat generálhat weboldaladra, amely jól meglendíti az üzletmenetet. Több ajánlatkérés érkezik, statisztikailag több üzlet születik. Melyik cégvezető, vállalkozó nem örülne ennek?

Segíthetünk?

Partnereink számára ezek a hirdetések, illetve beállításuk általában külön díj nélkül elérhetők, mert egy honlap esetében annak kivitelezése után ezt intézzük, a vállalási díj tartalmazza. Más esetekben rendszeres együttműködés során a legjobb technikákat sorra megvalósítjuk annak érdekében, hogy partnerünk online marketingcsatornája minél eredményesebben, hatékonyabban működjön.

Szeretnél találni egy marketing kivitelezőt, akire hosszú időn át rendszeres együttműködés során számíthatsz? Aki rendszeresen szállítja a legjobb javaslatokat és segít a megvalósításban is? Most megtaláltad!
Betöltés...

Hirdetés tizedannyiért: Szerinted érdekes volt?

Köszönöm!
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet!
Kérem válassz egy opciót!

Állandó alkalmazkodás a piac igényeihez?
Jobban jársz, ha kezedbe veszed az irányítást!

Olvasd el, hogyan vált két partnerünk saját területének tudatos irányítójává azzal, hogy bevezetett kommunikációjukkal felrúgták a megrögzött piaci szokásokat, és kiemelkedtek versenytársaik közül... - a vevők pedig boldogan választják őket!

EREDMÉNYEK:

30% növekedés 1 év alatt
10milliós forgalom nulláról pár hónap alatt

Ezek bizony ragyogó eredmények! Nem varázslat, hanem logikus lépések következetes megvalósítása, amit Te is simán bevezethetsz! Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni, meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük.

Hová küldhetjük Neked?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.