9 honlap hiba, amin csúszhat a weboldal
2017-01-04
wordpress honlap
A WordPress honlap nem hagy pácban
2017-01-13

Mérhető eredmény a lájk?

mérhető eredmény

Céges marketing stratégia… - Vajon mérhető eredmény a lájkok szaporodása?

Vállalkozóként vagy cégvezetőként, esetleg marketingesként, a honlaptól és a fészbúúktól természetesen eredmény várunk. Ennek ellenére van amikor hallom ezt: „- Nem tudom, milyen eredményeket várhatok a honlaptól, illetve éves szinten mennyit hozott.

Ismerős ez a felvetés?

A minap egy tréningen ültem, amikor arról volt szó, hogy olyan célokat kell felállítani, aminek elérését mérni lehet. Ez teljesen igaz is. Szerintem is, a honlapnak mérhető eredményeket kell hoznia, vagyis a honlap eredményességét nem hasraütve vagy éppen érzésre állapítjuk meg, hanem számszerűsítve. Az előadó majd hozzám fordulva rám nézett és azt mondta:

- Gábor, vegyük például a facebookot! Talán mérhető eredmény, ha azt vizsgáljuk, mennyivel nőtt a követők száma adott időszakban?
- Mérhető, - mondtam, - csak éppen ez nem eredmény.
Egy pillanatra elgondolkodott és mosolyogva mondta, hogy majd előadás után megbeszéljük.

Vajon miért mondtam ezt?

Az eredmény a végtermékhez hasonló, ha leteszed az asztalra, már nem kell vele tovább foglalkozni, mert önmagában értékelhető dolog. Az eredmény jobbá teszi az életedet, előre viszi a cégedet, megtestesíti azt, amiért dolgozol. Vállalkozóként pedig egészen másért dolgozunk, mint a lájkok, követők számának növeléséért. A követők gyűjtése természetesen pozitív, azonban azután még pár kampány szükséges ahhoz, hogy a megfelelő üzleti eredmény megszülessen. Ezért a követők számának növekedése, bár nagyszerűen mérhető, nem tekinthető eredménynek.

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!