email marketing, e-mail marketing
Kell a listához emailcím vagy nem?
2017-01-24
keresőoptimalizálás
Egy kis keresőoptimalizálás
2017-03-29

A „megbeszélt” honlapelemzés

honlapelemzés, honlapragasztó tipp
E poszt apropóját az adta, hogy partnerünk kapott egy honlapelemzést valakitől, amit nem is kért. Hozzám fordult hát, hogy mondjak véleményt róla. Miután megnéztem, világos lett, hogy láttam már korábban más partnereknél is landolni ugyanezt az elemzést. Ezért gondoltam leírom itt, mire figyelj, ha Te is kapsz ilyet.

Egy fontos infót írok itt Neked, ami igazán nem nagy dolog, mégis segít majd kiszűrni a kókler ajánlkozókat, akik azt ígérik, hogy segítenek a jó keresőbéli helyezések elérésében. Mintha ezen múlna a biznisz... - Olvasd el, hogyan buknak le egyetlen perc alatt!

A honlapelemzést egy bizonyos csapat küldi, ezek szerint szemétposta jelleggel kéretlenül. (nem akarom ideírni a nevüket, talán priviben odaadom). Ha ilyet kapsz, erre érdemes figyelned:

1. A "megbeszélt" elemzés

Az ilyen e-maileket és kéretlen honlap-elemzéseket üzletszerző céllal küldik. Abban persze együttműködést emlegetnek. Kérdés, hogy milyen korrekt együttműködést lehet alapozni olyan emailüzenetre, amelynek a tárgya is egy nagy lódítás. pl. „küldöm a megbeszélt honlapelemzést...”

2. A kulcsszavak még mindig

Az elemzés egyik jellemzője, hogy hiányolják a honlap kódjába beírt kulcsszavakat. Régebben ugyanis az volt a módi, hogy a főbb kulcsszavakat beleírtuk a honlap kódjába, ezzel tájékoztattuk a guglit, miről is szól a tartalom. Aztán majd ő értékelte a honlapot ennek megfelelően.

A Google azonban még 2009-ben bejelentette, hogy a kódba beleírt (meta) kulcsszavakat tovább már nem veszi figyelembe az elemzéseihez, a honlap értékeléséhez. Ennek bizony most 8 éve! Szóval a szóban forgó honlapelemzés által alkalmazott elvek igencsak porosak. Jó lenne frissíteni a rendszert.

3. Valótlan információk

Az elemzés nyilvánvalóan valótlan adatokkal van tele. Partnerünknek például azt írták, hogy kevés a kedvelés és a megosztás a fészbúkon. Közben a lassan 15ezer követőt közelítő céges profilon a népszerűbb posztokat több ezren kedvelik és osztják. Akár naponta. Itt azonban leolvadt a biztosítékom és elhatároztam, hogy megírom ezt a posztot.

Amennyiben olyan levelet kapsz, hogy „küldöm a megbeszélt honlapelemzést”, miközben tudod, hogy senkivel nem beszéltét erről, Neked is érezned kell az átverésszagot.

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!