A KOCKÁZAT, ami ELŐREVISZ…
2014-08-05Tálald vonzóan ajánlatodat
2014-10-26
A kattintási díj faragása előtt nézd meg mi is történik
Az adwords kampány és a hasonló kattintós hirdetések lényege, hogy jön az érdeklődő, megtetszik neki hirdetésed, kattint rá, eljut a honlapodra, talál egy remek ajánlatot, amire lecsap. Lesz megrendelés, vásárlás, megbízás… Minél többen jönnek, annál több üzlet születhet. DE!
Amikor valaki azt ígéri Neked, hogy alacsonyabbra tornázza a kattintási díjat, az tulajdonképpen azt ígéri, hogy ugyanannyi költségből több érdeklődőt juttat honlapodra. Ez jó! De csak akkor, ha a a folyamat további része is rendben van.
Vagyis, ha a honlapodon landoló érdeklődő:
- tényleg talál egy ajánlatot,
- tényleg jónak találja, és
- megtalálja a módját, hogyan élhet vele,
- ha van elég motiváció, hogy azonnal éljen vele…
Azért itt rejlik számos buktató. Ha ez nincs rendben, akkor jöhet bármennyi érdeklődő, lehet bármilyen alacsony a kattintási díj… – csupán a nagy számok törvényének megfelelő statisztikai eredmény születik, ami eléggé siralmas és az éhhalálhoz sem lesz elég.
Tehát, mielőtt elkezdesz szakértők után kiáltani a kattintási díj csökkentéséért, teszteld a folyamat második részét:
- Vajon ajánlatod tényleg olyan jó, amilyennek gondolod?
- Vajon van annyira jó, hogy célcsoportod is jónak találja?
- Vajon megfelelően van tálalva?
- Van motiváció arra, hogy azonnal érdemes legyen elvinni?
Ha igen, akkor ezután már jöhet a kattintási díj operációja…
A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat
Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!
Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre?
Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!
Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.
+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom
egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!
Hová küldhetjük a linket?