Igényes hírlevél, kiváló cég?
2016-11-28Automata posztok az ünnepek alatt!
2016-12-10
Honlap marketing konzultáció – minden jó, ha jó az év vége…
Nálatok is jó az év vége? Egyik kedvenc partnerünk a képen, akivel éppen értékeljük a dolgok állását. Mulik Sanyi, az Open Doors Kft. cégvezetője, aki minden héten kedden érkezik, hogy megbeszéljük az üzletmenetet, kigondoljuk, mit tegyünk a következő napokban. Már legalább két éve, hogy hetente kávézunk egy jót...
A weboldaluk minden héten terítéken van, vele együtt a fészbúk, a honlap kommunikációja és az aktuális üzleti ajánlatok. Két órában megbeszéljük, mi történt a héten, milyen vevők, érdeklődők voltak. Ötletelünk egy sort, hogyan lehet a tapasztalatokat az üzlet hasznára fordítani, mit kommunikáljunk, hogyan valósítsuk meg…Nem csak honlap marketing!
Ezeket tesszük hozzá az eredmények érdekében: üzenetek, webes szövegek, ajánlatok írása, tervezése, közreműködés javaslatokkal, közös, marketinges brainstorming hetente. Nálatok is így megy ez?
El sem lehet már képzelni a hetet egy kiadós tervezés nélkül. A recept beválik, mert egyezik az ízlésünk. Ennek következtében tele vannak prémium ügyfelekkel, akik nem az ár alapján választanak, döntenek. Ezzel együtt nőtt a profit és ami a legfontosabb, Sanyi ráér délután motorozni!
„Ezelőtt sokkal többet kellett dolgoznom, mára ez megszűnt. Ha jó idő van, és kedvem támad felpattanni kedvenc motoromra, csapok pár kört. Több szabadidőm van, mint korábban...”
Mulik Sándor, Open Doors - open-doors.hu
Azért ennek vannak előzményei. Sanyival kb. 6 éve vagyunk partnerek és az utolsó 2 évet heti rendszerességgel aktívan töltjük a marketinggel, a honlappal, a fészbúkkal. Neked is van ilyen marketing edződ, mint Sanyinak?
A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat
Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!
Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre?
Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!
Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.
+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom
egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!
Hová küldhetjük a linket?