keresőbarát blog, blogolás
Így vezess keresőbarát, profi blogot
2018-05-15
keresőoptimalizálás, makrancos hölgy
Keresőoptimalizálás – makrancos Gugli
2018-06-15

Ferdiautó – mi kell a klassz honlaphoz?

Vajon mi kell ahhoz, hogy egy példaértékű weboldal megszülessen? - talán kevesebb, mint hinnéd...

Olvasd el, hogyan történt ez a pápai karosszéria javítóműhely esetében, amikor Éva egyetlen perc alatt döntött mellettünk. Még mielőtt látta volna az ajánlatot. - "Köszönöm az ajánlatot, igazából nem volt kérdés, hogy elfogadom-e. Már akkor döntöttem, amikor először beszéltünk telefonon. Tudtam, hogy Nekem ez kell..." - Nyilatkozta Éva az ajánlatadás után.

200 százalékos ügyfélként - bizalom

Bár mindig igyekszünk száz százalékosan teljesíteni, a bizalom ilyen megnyilvánulása után még gondosabban ügyelünk arra, hogy minden pontosan a helyén legyen. Emlékszem, korábban írtam egy másik posztot arról, milyen a 200 százalékos ügyfél, - hát pontosan ilyen helyzetekre gondolok...

Éva egyébként karosszéria javító mesterünk, Ferdinánd felesége, aki a fontos adminisztrációt végzi a vállalkozásban. Az együttműködés során vele tartottuk a kapcsolatot. Mindössze 3-4 rövid megbeszélésre volt szükség, hogy egyeztessük a szükséges irányt és megtárgyaljuk, milyen tartalmakra van szükség.

Engedd meg, hogy a legjobbat nyújtsuk

A hozzánk beérkező írásos anyagokat vázlatnak tekintettük. Gyakran előfordul, hogy a beérkező tartalmak nem éppen bőbeszédűek. Ezzel nincs semmi gond, hiszen partnereink naponta mással vannak elfoglalva, nincs erre megfelelő kapacitásuk, vagy éppen másban profik, pont nem a szövegírásban.

Ezért némely szakmai részleteknek utánajártunk, ilyenek voltak példaként a Pilkington autóüvegek és a Sika ragasztók témái, amelyekből külön bekezdések, illetve bővebb anyagok születtek.

A hozzánk küldött anyagokra általában jellemző, hogy amennyiben szükséges és megengedik, azokat újraszerkesztjük, újabb részletekkel egészítjük ki. A szükséges információknak magunk járunk utána az interneten, vagy konzultációkon addig beszéltetjük partnerünket, amíg össze nem áll egy bővebb infócsomag a témában. Ebből aztán írunk egy-egy posztot vagy egyéb tartalmakat.

Beszéljük meg a részleteket is

Ez olyan triviálisnak tűnik, pedig nem feltétlenül az. Vannak, akik nehezebben érnek oda, hogy megbeszéléseket folytassunk. Mindenkinek sok a dolga és néha olyan nehéz elszakadni a napi rohanástól. Ettől függetlenül érdemes fejben tartani, hogy az elkészülő honlap a Te érdekeidet szolgálja, ezért az együttműködésünk alatt rendszeresen konzultálunk előre egyeztetett időpontban. Ilyen konzultációk során érkeznek azok a részletek, amelyeket értelemszerűen felhasználunk. A megbeszélések rendszeressége gyakran feltétele a haladásnak, márpedig fontos, hogy belátható időn belül elkészüljünk.
A Ferdiautó weboldala körülbelül 6 hét alatt készült el, miközben 3-4 konzultációs fordulót, egyeztetést tartottunk. Ebben az esetben nem volt túlságosan sürgős a befejezés, tehát szép laza együttműködést hagytunk magunk mögött. Lehetséges ettől szorosabb ütemtervet is tartani, például a minap készült egy újabb produkció két hét alatt nulláról a megrendeléseket közvetítő webshopig. De az egy újabb poszt témája lesz.

A Ferdiautó utolsó munkafázisa volt a honlap keresőoptimalizálása. Az elhelyezett tartalmakat kihegyeztük a megfelelő kulcskifejezésekre, majd feltöltöttük a webhelytérképet a guglihoz. Ezt követően 1 napon belül megtalálható volt a weboldal, méghozzá a kereső első és második oldalán. Ez a továbbiakban csak javulni fog.
    Tarnócziné Ferenci Éva
  • Minden megbeszélés során érezni lehetett a hozzáértést. Remek javaslatokat kaptam, amelyek sorban megvalósultak. Gyors és gördülékeny együttműködés volt, köszönöm!

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Kérhetem a véleményedet?

Betöltés...

Ferdiautó, vajon meggyőző ez a poszt?

Köszönöm.
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet.
Kérem válassz egy opciót!