adwords kattintási költség
Tömeg a honlapon, vonzó adwords kattintási költség
2018-07-19
keresőbarát honlap
Keresőbarát honlap, milyen könnyű dolgod van!
2018-08-06

E-mail marketing, így kerüld ki a spam mappát!

levélszemét, spam

Eredményes e-mail marketing, spambe kerül a leveled vagy sem?

Megmondom előre, de inkább nézd meg Te magad!
Remek módszer az ellenőrzésre, hogy üzleti leveleid elkerüljék a spam mappát...
A hírlevelezés, az e-mail marketing lényege, hogy küldj értékes információkat, hozd vele közelebb a címzetteket, növeld a bizalmat! A jó a fogadtatás és jónak értékelhető a megnyitási arány érdekében érdemes figyelni arra, hogy a levelek minél több címzett szeme elé kerüljenek.

Ezt remek tárgymezőkkel lehet fokozni, ugyanakkor elkerülhetetlennek látszik, hogy néhány címzettnél a spam mappába kerüljön pár levél. De vajon törvényszerű ez?

Hibátlan e-mail marketing, elkerülve a spam mappát

A spamszűrők jól meghatározott szempontok szerint értékelik leveleidet, pontozzák azt egy 10-es skálán. Minden gyanús jellemzőért pontlevonás jár és ha leveled „érdemjegye” bizonyos szint alá csökken, akkor kérlelhetetlenül levélszemét besorolást kap. Ilyenkor sajnos a spam mappában végzi automatikusan ahelyett, hogy címzettje szeme előtt célba érne.

Hogyan lehetsz biztos benne, hogy leveleidet nem nézik spamnek az e-mailfiókok gépi őrzői, és nem vágják ki a szemétbe? Ha erre figyelmet fordítasz, szépen növelheted a megnyitási arányt, hiszen fontos üzleti leveleid nagy eséllyel elkerülik a spam mappát!

Spam, levélszemét vagy sem? Teszteld le!

A spamszűrők minden egyes szempontját nehéz fejben tartani, de ha kíváncsi vagy rá, szemléletesen letesztelheted bármelyik e-mail üzenetedet. Vajon spamnek tekinti az internet gépi intelligenciája? Vajon milyen jellemzőket érdemes javítani, hogy ez minél kisebb eséllyel következzen be? Csekkold le magad!

Létezik egy eszköz a http://mail-tester.com webcímen, amely részletesen elemzi leveledet. A weboldal megnyitásakor elkészít egy exkluzív e-mailcímet, amire elküldheted leveledet. Néhány perc múlva pedig, amikor a levél megérkezik, részletes elemzést nyújt arról, mennyire „jólnevelt” az e-mail üzeneted, illetve látványos információkat ad arra vonatkozóan, amit javítanod kell.
A demonstráció kedvéért legutóbbi hírlevelünket elküldtem a képen látható e-mailcímre, majd teszteltem az eredményt. Ezt az értékelést kapta:
Mint látható, két kicsiny hiba van benne. Az első, hogy a céges webcímet adó domainen egy pici kiegészítést kellene tenni. Ez csak apró hiba, nem jár érte pontlevonás, csak a zöld pipa helyett egy sárga pipát kaptunk erre.

A másik, hogy a levél a megnyitásakor letölt egy követő képpontot, aminek hiányzik az ALT leírója. Ez a képpont letöltése jelzi a levelezőrendszernek, hogy a levelet megnyitották. Sajnos ennek az icipici képnek az ALT leírójához nincs hozzáférés, ezt tudjuk be a levelezőrendszer sajátosságának. Fél pont levonás jár érte, ezért az eredmény nem tökéletes, csak 9,5 pont a maximális 10-ből. Nyilvánvaló, hogy ezért a fél pontért nem fog haragra gerjedni egy spamszűrő sem, ez tulajdonképpen ragyogó eredménynek számít.
Ilyen módon bármilyen leveledet tesztelheted, a lebomló harmonikák között részletes leírások rejtőznek, mit kell javítanod, ha eredményed nem éri el a kívánt szintet.

Egyértelmű, hogy ennek főként a hírlevelezés terén van fokozott jelentősége, amikor bizony számít, hogy a nehezen megszerzett címzettcsoport mekkora része kapja meg az adott üzenetet. Egyébiránt minden üzleti levél ugyanolyan fontos, tehát bátran teszteld a sajátjaidat!
Amennyiben e-mail marketing folyamataidhoz hírlevelező rendszert használsz, vagy csak tervezed, akkor érdemes olyat választani, ahol a levelek szerkesztőfelületén elérheted a megfelelő beállításokat, például nagyon fontos a képek ALT jellemzőjének kitöltése.

Én személy szerint a Mailchimp rendszerére esküszöm, de ott van például a GetResponse, amely legalább olyan jó e-mail marketing rendszer, ráadásul beszél magyarul, azért ez nem hátrány!

Eredményes üzleti levelezést kívánok!
Betöltés...

Spam, vagy sem?: Szerinted hasznos volt ez a poszt?

Köszönöm!
Köszönöm, hogy elküldted véleményedet!
Kérem, válassz egy opciót!

Állandó alkalmazkodás a piac igényeihez?
Jobban jársz, ha kezedbe veszed az irányítást!

Olvasd el, hogyan vált két partnerünk saját területük tudatos irányítójává azzal, hogy bevezetett kommunikációjukkal felrúgták a megrögzött piaci szokásokat, és ezzel kiemelkedtek versenytársaik közül... - a vevők pedig boldogan választják őket!

EREDMÉNYEK:

30% növekedés 1 év alatt
10milliós forgalom nulláról pár hónap alatt

Ezek bizony ragyogó eredmények! Nem varázslat, hanem logikus lépések következetes megvalósítása, amit Te is simán bevezethetsz! Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni, meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük.

Hová küldhetjük Neked?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!


Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.