előfizetői rendszer
Biztonságos honlap, ami növeli ázsiódat
2017-04-02
email címlista
Miért értékes az e-mail címlista?
2017-04-10

Tiéd a célcsoport figyelme, ha így kezded

célcsoport figyelme
Hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy látogatód úgy érezze, megtalálta a megoldást? Már nem is érdemes tovább kutatnia, hiszen Te vagy a legjobb, amit találhatott..

A Honlapragasztó elveinek haszna elsősorban az, hogy azokat alkalmazva honlapod képes lesz azonnal figyelmet szerezni, megállítani a rohanó célcsoportot. A célcsoport figyelme drága valuta, ha megszerzed, hatalmas előnyre teszel szert.

Ezt akkor csinálod legjobban, ha weboldalad pillanatok alatt választ ad arra kérdésre: - Vajon miért kellene tovább olvasnom a honlapodat?
Ha ezzel megragadod a célcsoport figyelmét, ügyesen tovább irányíthatod, kézen fogva vezetheted el olvasódat addig a pontig, amikor interakciót vársz el tőle: - Kérj ajánlatot! Küldj üzenetet! Rendeld meg most!

Ha sikerül ez a kör, honlapod rutinos forgalmi rendőr módjára fogja cégedhez irányítani az érdeklődőket. De hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy utána tényleg így történjenek a dolgok?

Ezt javaslom:

A weboldal kezdőlapjának felső részén, amit először meglát az érdeklődő, érdemes egy figyelemfelhívó üzenetet elhelyezni.

Egy rövid, kiemelt üzenetet, aminek az a szerepe, hogy felkeltse a figyelmet. Vannak, akik ide valamiféle mottót képzelnek el, de nekik nincs igazuk. A mottók ugyanis csak a legritkább esetben vezetik át az érdeklődést a következő részekre. Pedig Neked pont az a feladatod ezzel az üzenettel, hogy az érdeklődőt megállítva elérd, hogy figyelmet szenteljen Neked és tovább olvasson. Emlékszel? A célcsoport figyelme az, amit mindenáron meg kell szerezned.
Ez az üzenet akkor jó, ha a célcsoport magára ismer. Ezért bátran megnevezheted őket. Kezdődhet ez az üzenet azzal, hogy

„Családanyaként milyen jó lenne, ha...” vagy
„Cégvezetőként, biztosan találkozott már...”,
„Egy magányos ember tudja a legjobban...”


- így szépen megnevezheted a célcsoportot.

Mit írhatsz még ebbe a rövid üzenetbe, hogy a célcsoport figyelme rád irányuljon a versenytársak helyett?

- Ígéretet: „Kezelésünk eredményeként Ön éveket fiatalodik...„
- Problémát: „Ha magányos emberként unja, már hogy nincs kihez szólnia...”
- Hasznot: „12 tipp, amivel összehozhatja családját és újra a régi hangulatban telik a hétvége...”

A lényeg, hogy a célcsoport magára ismerjen, azonnal észrevegye, hogy itt az ő problémájáról van szó, hogy megtalálta megoldást is, ráadásul találjon egy jó ajánlatot!

Ha ezt így komponálod meg a honlapodon, akkor jó eséllyel rakétaként emelkednek az eredmények és jóleső érzéssel dőlhetsz hátra, miközben szemléled a történéseket…

A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat

Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!

Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre? Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!

Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.

+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom

egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!

Hová küldhetjük a linket?


*Elfogadom az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat!
*Hozzájárulok, hogy a Honlapragasztó e-mailt küldjön!