Hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy látogatód úgy érezze, megtalálta a megoldást? Már nem is érdemes tovább kutatnia, hiszen Te vagy a legjobb, amit találhatott..
A Honlapragasztó elveinek haszna elsősorban az, hogy azokat alkalmazva honlapod képes lesz azonnal figyelmet szerezni, megállítani a rohanó célcsoportot. A célcsoport figyelme drága valuta, ha megszerzed, hatalmas előnyre teszel szert.
Ezt akkor csinálod legjobban, ha weboldalad pillanatok alatt választ ad arra kérdésre: - Vajon miért kellene tovább olvasnom a honlapodat?
Ha ezzel megragadod a célcsoport figyelmét, ügyesen tovább irányíthatod, kézen fogva vezetheted el olvasódat addig a pontig, amikor interakciót vársz el tőle:
- Kérj ajánlatot! Küldj üzenetet! Rendeld meg most!
Ha sikerül ez a kör, honlapod rutinos forgalmi rendőr módjára fogja cégedhez irányítani az érdeklődőket. De hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy utána tényleg így történjenek a dolgok?
Ezt javaslom:
A weboldal kezdőlapjának felső részén, amit először meglát az érdeklődő, érdemes egy figyelemfelhívó üzenetet elhelyezni.
Egy rövid, kiemelt üzenetet, aminek az a szerepe, hogy felkeltse a figyelmet. Vannak, akik ide valamiféle mottót képzelnek el, de nekik nincs igazuk. A mottók ugyanis csak a legritkább esetben vezetik át az érdeklődést a következő részekre. Pedig Neked pont az a feladatod ezzel az üzenettel, hogy az érdeklődőt megállítva elérd, hogy figyelmet szenteljen Neked és tovább olvasson. Emlékszel? A célcsoport figyelme az, amit mindenáron meg kell szerezned.Ez az üzenet akkor jó, ha a célcsoport magára ismer. Ezért bátran megnevezheted őket. Kezdődhet ez az üzenet azzal, hogy
„Családanyaként milyen jó lenne, ha...” vagy
„Cégvezetőként, biztosan találkozott már...”,
„Egy magányos ember tudja a legjobban...”
- így szépen megnevezheted a célcsoportot.
Mit írhatsz még ebbe a rövid üzenetbe, hogy a célcsoport figyelme rád irányuljon a versenytársak helyett?
- Ígéretet: „Kezelésünk eredményeként Ön éveket fiatalodik...„
- Problémát: „Ha magányos emberként unja, már hogy nincs kihez szólnia...”
- Hasznot: „12 tipp, amivel összehozhatja családját és újra a régi hangulatban telik a hétvége...”
A lényeg, hogy a célcsoport magára ismerjen, azonnal észrevegye, hogy itt az ő problémájáról van szó, hogy megtalálta megoldást is, ráadásul találjon egy jó ajánlatot!
Ha ezt így komponálod meg a honlapodon, akkor jó eséllyel rakétaként emelkednek az eredmények és jóleső érzéssel dőlhetsz hátra, miközben szemléled a történéseket…