5 honlap hiba, ami hatástalanítja weboldaladat
2014-05-09Hogyan tedd eredményesebbé KAMPÁNYODAT…
2014-09-19
Sztori arról, HOGYAN KEZELD az üzletvitel során a kockázatot, ami a Te vállalkozásodat is hajtja!
Amikor 1933-ban a válság mélypontján a Coca-Cola 4.3 millió dollárra emelte reklámbüdzséjét, ez akkor kirívóan hatalmas összegnek számított. Nagyot nyertek egy klassz reklámkampánnyal, amikor mindenki visszafogta kiadásait…
A Xerox 1973-ben megalkotta az első személyi számítógépet, amihez egér csatlakozott. Egészen addig sem személyi számítógép, sem hozzákapcsolt egér nem létezett. Megdöbbentő technológiai előnyt jelentett. A Xerox épp fénymásolós sikereinek csúcsán volt, nem vállalta az számítógép piaci bevezetésének kockázatát. Ma a vállalatot géppel lélegeztetik…
Tanulság: Ha fejlődni akarsz, kockázatot kell vállalnod.
MINDANNYIAN VÁLLALUNK kockázatot, például amikor felveszünk egy új alkalmazottat, beruházunk egy új munkagépbe, üzemcsarnokba. Meg kell térülnie, méghozzá belátható időn belül.
Vagy amikor egy új céges weboldal megteremtése a cél.Niki is bevállalta!
Tegnap beszéltem Palotai Nikivel, a horoszkep.hu gazdájával, akinek weboldalát május végén publikáltuk és még mindig dolgozunk rajta. Örömmel újságolta, hogy a honlap megtérült, ezekben a napokban behozta az árát. Boldog volt, hiszen kisvállalkozóként fontos, hogy a beruházás mikor kezd el tiszta hasznot generálni. Nikinek ehhez kb. 3 hónap kellett. Sok ez vagy kevés? Döntsd el Te! Mekkora volt a kockázat?
Szerencsére nem volt túl nagy. Partnereinket ugyanis többféle garancia védi. A fentebb említett híres cégeknek nem volt semmilyen garanciája a piaci viszonyokat illetően. De hát mi nem is vagyunk olyan nagy cégek. Éppen ezért partnerként védjük, segítjük egymást, ahogy csak tudjuk.Szerinted is helyes, ha kisvállalkozásként megpróbáljuk levenni a kockázatot a másik válláról?
Hogy látod, mennyire elterjedt a felelősségvállalásnak ez a formája?
A Honlapragasztó ereje, ami felemeli vállalkozásodat
Esettanulmány, ami hozzásegít, hogy hatalmasat erősödj honlapoddal!
Te is szeretnél ilyen mosolygósan, elégedetten tekinteni üzleti eredményeidre?
Olvasd el, hogyan segít ebben a Honlapragasztó!
Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni. Remek konstrukciót ajánlottak induló vállalkozásunk számára. A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működött. Azóta is hetente konzultálunk."
- Mulik Sándor, Open Doors Kft.
+ 30% növekedés
+ 10 milliós forgalom
egy év vagy pár hónap alatt...
Olvasd el, hogyan sikerült ezeket elérni egy honlappal és az alkalmazott szemlélettel!
Az esettanulmány hivatkozását e-mailben elküldjük. Meríts belőle, használd fel Te is, érj el jelentős növekedést!
Hová küldhetjük a linket?